duminică, 20 decembrie 2009

Blog apreciat

Îi mulţumesc Monicăi pentru apreciere şi pentru cuvintele frumoase pe care mi le-a acordat:
Terra, pentru că e o tipă care scrie bine, care e amuzantă şi mai ales îşi tratează articolele cu multă seriozitate!




Eu acord aprecierea lui Ola (Marius) care, deşi nu se află de mult timp în lista mea de bloguri, doar câteva săptămâni dacă nu mă înşel, mi-a captat atenţia destul de puternic şi reuşeşte să ţină aprins acest interes. Mă supăr pe el când uită de amantă câteva zile, dar îmi trece...

4 comentarii:

Monica spunea...

cu placere:)...:*

GiA spunea...

Meritai Terra. Felicitari! :*

rao spunea...

terra draga de fiecare data cand citesc ceva adaugat de tine aici ma simt face sa ma simt bine si sa astept cu nerabdare urmatorul articol. sunt scrise bine si de aceea, mie unul, imi capteaza atentia de fiecare data. felicitari, si sa nu uiti sa multumesti fanilor, in principal primului dintre ei, atunci cand iti ridici premiul.

Marius Ola spunea...

Aşa cum spunea-i, sau de fapt spunea Erich Frommm, nu este bogat cel care are mult, ci cel care oferă mult. Mulţumesc pentru apreciere. e reciprocă:)

Trimiteți un comentariu