duminică, 31 ianuarie 2010

Chestionarul lui Proust

1. Principala mea trăsătură: sinceritatea
2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: materie cenuşie; d.p.d.v. fizic - barbă, început de chelie, ochelari de vedere şi ochi verzi.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: bunele maniere
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: încrederea
5. Principalul meu defect: sinceritatea
6. Îndeletnicirea mea preferată: scrisul
7. Fericirea pe care mi-o visez:
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: decesul
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: Republica Dominicană
10. Culoarea mea preferată: bordo şi bleumarin
11. Floarea care-mi place: laleaua, ghiocelul şi trandafirul
12. Pasărea mea preferată: păun alb
13. Prozatorii mei preferaţi: Pascal Bruckner şi Frederic Beigbeder
14. Poeţii mei preferaţi: Nichita Stănescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură: Marc Marronnier (din romanul "Dragostea durează 3 ani")
16. Eroinele mele preferate din literatură:
Heaven (din romanul "Sunt aiurită şi se ia!")
17. Compozitorii mei preferaţi: Christian Louboutin :-"
18. Pictorii mei preferaţi:
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală:
20. Ce urăsc cel mai mult: teatrul cotidian
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: ochi verzi
22. Cum aş vrea să mor: în somn
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: prostia
24. Deviza mea: Play like a man. Win like a woman!


5 comentarii:

Antiignorantu spunea...

prea multe pretentii ::)

Liviu Chifane spunea...

Bună! Mulţumesc pentru nominalizări! În ultimele două zile nu am prea putut să intru, aşa că nu ştiu foarte bine despre ce e vorba şi am observat că lucrurile sunt foarte avansate.
Totuţi, din toate astea am înţeles un lucru: cineva îmi citeşte blogul şi îi place! Mulţumesc pentru asta! O zi frmoasă!

AlbastruVolatil spunea...

Pot sa-l fur daca nu am cui sa-l transmit mai departe? :(

Ioana Radu spunea...

@AlbastruVolatil
Cu cea mai mare placere :D

Anonim spunea...

"Orice om ar trebui sa lase în urma lui ceva deosebit pentru a nu fi uitat. Dar daca nu ne sta în putinta, sa lasam macar amintirea frumoasa a celui care a fost un „Domn” sau a celei care a fost o „adevarata Doamna”!"
IA AMINTE!!!!!!tinand cont de faptul ca tu ai lasat in urma numai dispret.

Trimiteți un comentariu