miercuri, 10 februarie 2010

Song for today

8 comentarii:

Tio spunea...

Merci :) pana la urma mi-am schimbat tema :D poti sa imi trimiti te rog un com,sa vad daca merge ?:) :*

GiA spunea...

E f. frumoasa melodia. Apartine celor de la Westlife de drept.
Iti recomand si ,,Home'', ,,Over you'' tot ale lu' Daughtry. :)

Tio spunea...

hahahaha da se vad in scari. rahat cu temele astea.tot mai bune sunt alea clasice . gen alb totul :)) nu ?

Ioana Radu spunea...

@Gia
Am adaugat "Home" si "Over you" la favorite. Multumesc pentru recomandari.

Tio spunea...

hohooho. RABDAREA nu e punctul meu forte. E pentru oameni mai calmi. cu sigurantaaaa :) mai las tema asta cateva zile,asa nu am deloc chef acum.si plus ca ma enervez cand intru asa pe mai multe site-uri(intre timp am mai descoperit si blog crowds sau ceva in genul asta) si copiez codul si nu merge si oooooooooof. blogul asta ! :))

Mariana spunea...

Bine te-am gasit!Si bine ca am si semnat cu ocazia asta si petitiuneaaa!!!
Melodia f.faina!pa,pa

Anticalofilul spunea...

eu nu am sonor la melodia asta:D

Ioana Radu spunea...

@George
Caut-o pe net.
Mie mi-a placut clipul foarte mult.

Trimiteți un comentariu