vineri, 19 martie 2010

First...

Am fost lepşuită de Anticalofilul .

Primul cuvânt pe care l-ai spus: ai pretenţii dacă vrei să-mi aduc aminte :D... probabil "mama"
Prima zi de şcoală generală: nu-mi aduc aminte decât că pe vremea respectivă eram tocilară... tocilară RĂU
Primul tău sărut: 14-15 ani, undeva după lăsarea serii şi după ploaie.
Prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: Sarmalele Reci. Ce vremuri, băi, ce vremuri...
Primul CD cumpărat: Katana - "Vox latina" şi Katana - "Codul cuvântului" (ambele le-am cumpărat în aceeaşi zi)
Prima zi de liceu: emoţii
Primul cuvânt pe care ţi l-a adresat prietenul/prietena cel/cea mai bun/bună: ăăăăă... lipsă răspuns. Nu-mi ocup memoria cu asemenea detalii.
Prima zi de facultate: Eu = Domnişoara Gafă
Prima restanţă: încă n-am dat-o
Prima zi la locul de muncă: Prima zi e bună întotdeauna.
Prima oară când ai postat pe blog (data): toamnă 2008 - mi-am deschis primul blog. În aprilie 2009, din cauza unor erori de la Blogspot, am pierdut tot ceea ce scrisesem până atunci. Am luat-o de la capăt, prima postare fiind "Memoriam", de dragul blogului pierdut.

Leapşa aceasta este pe bază de autoservire.

3 comentarii:

kamy spunea...

unde-i comentariul meu ?:(( :)) a fugit?

Anonim spunea...

Primul meu cuvant nu mi-l amintesc. Nu am suferit scoala si m-am bucurat nespus cand am terminat cu restantele :D Am fost si sunt un copil rebel dar foarte bine educat. Este placut sa citesc putin despre tine. M-ai facut curioasa cu prima zi de facultate. :)

kamy spunea...

Cate "prima"...cate detalii...experienta cu facultatea inca nu o am...iar prima zi de la liceu :)) geniala...eram cea mai zabzauca din clasa se uita toata lumea f speriata la mine...toti erau asa cuminti si eu...:D
Primul sarut he he tremuram toata si ma tot feream :)) ..si eu aveam 15 ani...pana pe la 14 credeam ca baietii si fetele sunt la fel,apoi am inceput sa vad baietii cu alti ochi

Trimiteți un comentariu