joi, 20 mai 2010

Sacul fără fund

Oamenii fură.
Nu mă refer la români pentru că niciodată nu mi-a plăcut să etichetez.
Oamenii, în general, fură.

Se fură totul, de la chestii fizice, palpabile, până la treburi mai grele, sentimentale.
M-am întrebat întotdeauna de ce sunt oameni care vor întotdeauna cât mai mult şi cât mai bine într-o manieră groaznic de lacomă. Şi eu vreau mult şi bine, dar sunt, de altfel, de acord ca acel mult şi bine să-l împart şi cu alţii. Nu trăim separaţi, fiecare în jungla lui. Trăim pe acelaşi pământ, unul fără altul nu putem, oricât ne-am încăpăţâna să credem asta.

Lăcomia unora mă scârbeşte la maxim. Să vrei să ţi se dea mereu, mereu, mereu... şi când nu mai primeşti să ajungi să iei cu forţa, a nesimţire. Nu e doar proastă creştere ci şi răutate şi prostie.

Am ajuns să cred că în zilele noastre dacă dai mâna cu cineva trebuie apoi să-ţi numeri degetele să fii sigur că le ai pe toate. Ăştia sunt în stare să te fure de la cel mai mic gest.
.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Oamenii vor vrea mereu ceea ce nu au... Putini sunt aia care chiar apreciaza ceea ce au... Cred ca tuturor ni se intampla, macar o data in viata sa fim egoisti, posesivi... Diferenta dintre unii oameni si altii e de cate ori ni se intampla asta/persoana.Hugs.

Anonim spunea...

E inscris in codul genetic...al pamantenilor , evident...furatul! :) Unii stiu sa-si educe telentul innascut , altii profita...

Antiignorantu spunea...

legile femosan …. psd pnl pdl si udmr nu vor blocarea parlamentului ptr. a se putea fura in continuare in conditii cat mai legale si pastrarea secretelor cum a fost facut marele jaf de dupa 89….

Mutullica spunea...

faza cu degetele e geniala!:))
si da, sunt de acord cu restul, e inscris in codul genetic, trist. bineinteles, nu toata lumea fura, cred eu.:))

alexxx spunea...

Furăm pentru că de cele mai multe ori vedem doar nevoile noastre, dar nu şi drepturile celorlalţi...

Trimiteți un comentariu