joi, 8 iulie 2010

Am cei mai tari cititori! (part IV) Kinder cu surprize. Rectific: Plic cu surprize!

În cutia poştală mă aştepta nerăbdător un plic. Am fost plecată câteva zile şi nu ştiu cu exactitate ziua în care el a ajuns. M-am uitat la ştampilă şi am descoperit... Covasna. Plicul era de la Florentina, coordonatoarea blogului Handmade in Covasna.

În urma unui concurs de pe acest blog, concurs al cărui juriu au fost vizitatorii blogului, Florentina a câştigat o carte despre fotografie. Un roman scris sub forma unui jurnal, pe două voci (a ei - Annie Ernaux; şi a lui - Mark Marie), roman centrat pe comentariul a 14 fotografii ce ilustrau ipostaze intime din viaţa celor doi scriitori (care sunt şi protagoniştii romanului). Un amalgam frumos de informaţii, un exemplu de exprimare a fotografiilor, un îndemn către dezvoltarea calităţilor de argumentare a amănuntelor aparent banale.

Plicul primit de la Florentina a venit ca mulţumire pentru cartea pe care i-am oferit-o.
Am fost fericită să descopăr că într-un plic alb, mic, cuminte... se ascundea o frumoasă felicitare handmade, roşie ca focul, plină de viaţă prin adăugarea câtorva nuanţe de verde ce au contrastat frumos şi... cea mai frumoasă parte... mesajul ce se ascundea între coperţi, scris cu argintiu. Iar scrisul este chouette!


6 comentarii:

Castiel spunea...

ia uite bre ce fericiti is unii :))

Monica spunea...

ce draguta e:)

ma bucur pt tine:)

Unknown spunea...

Într-adevăr frumos făcută :)

Alina spunea...

e de 100 de ori mai frumoasa decat cele pe care poti sa le cumperi de prin librarii:)

offtopic: ai o leapsa de la mine aici
http://ordinary-stuff.com/?p=3327

Anonim spunea...

Waw , ce frumos este cearceaful tauuuu, hmm romantic, ca tot te a intrebat mai devreme daca vrei sa fi prietena mea, :)))))))

Ioana Radu spunea...

@Darias
Am o pasiune pentru bleumarin :X

Trimiteți un comentariu