joi, 20 ianuarie 2011

Facebook Page

Pentru că îmi place ordinea, am restricţionat postarea (de diverse chestii) pe wall-ul meu. Vreau să fie cât se poate de ordine, motiv pentru care aleg să nu mai postez nici link-urile propriilor mele postări de pe blog. Pentru acesta (blog) am creat o pagină separată de contul meu, de unde puteţi urmări când apar noi postări. Voi plasa acolo link-urile de fiecare dată. Cred că este mai siplu şi... organizarea nu strică niciodată. Sper să fie bine-venită şi din partea voastră.

Pagina Facebook a acestui blog - Terra.

.

1 comentarii:

Unknown spunea...

e buna ideea,si eu am inceput sa aleg ce sa imi apara pe peretele de facebook si ce nu pentru ca am foarte multi prieteni si nu ma intereseaza comentariile si pozele adaugate ale fiecaruia....

Trimiteți un comentariu