sâmbătă, 5 februarie 2011

Dislike button - Facebook

Pentru că uneori simţim nevoia să ne exprimăm opinia faţă de ceva, reţeaua de socializare Facebook ne pune la dispoziţie partea plină a paharului - "Like"-ul (pentru fotografii, statusuri, link-uri etc.). Uneori simţeam nevoia să dau Dislike şi mă deranja că nu am această opţiune. Mi-am zis că... oricum uneori eu sunt dusă un pic cu capul, drept urmare am ignorat nevoia mea de a mă exprima ori am ales alternativa de a lăsa comentariu scurt "dislike". În timp am descoperit că mai sunt şi alţii ca mine, persoane care îşi doresc acel buton, acea jumătate goală a paharului. Aşa mi-a trecut prin cap să creez o "Cauză" pe Facebook. Dacă, cine ştie, vom ajunge să fim mulţi, poate vom fi luaţi în seamă. Adică... chiar şi pentru Facebook ar trebui să conteze vorba "clientul meu, stăpânul meu", fie într-un procent foarte mic. Oricum, dacă nu va da rezultate, măcar ştim că am încercat. Nu mi-a picat mâna creând această cauză. Dacă vreţi să vă alăturaţi, sunteţi liberi să o faceţi... şi bineveniţi. În două zile suntem deja peste 400 de membrii, ceea ce e destul de bine pentru o cauză apărută peste noapte.


5 comentarii:

Monica spunea...

si eu...:P

corcodusa spunea...

Total de acord, si eu am simtit nevoia de multe ori sa spun ca pur si simplu nu-mi place ceva.Nu poti doar sa spui mereu Da, uneori trebuie sa mai spui si Nu:)

Unknown spunea...

Foarte bun, m-am alaturat si eu si am mai impartit link-ul pe unde am putut. Chiar avem nevoie de butonu ala.

Ioana Radu spunea...

@blogărel
Mulţumesc pentru susţinere! :D

Gabi. spunea...

joined. :D

Trimiteți un comentariu