duminică, 6 martie 2011

Bruno Mars ft. Damian Marley - Liquor Store Blues [Official Music Video]

Nu e tocmai genul de video la care mă așteptam dar merge cu tema piesei, îmi oferă o senzație dizzylicious (identică celei produse de Bruno urechilor mele). Îmi place tipul pentru că îmi imprimă o senzație de relaxare, el fiind unul din puținii artiști care reușesc să ucidă complet elementele perturbatoare. Jos pălăria pentru Mars!
Damian e tătic în ale muzicii, e de prisos să vorbesc de el.
Enjoy!

15 comentarii:

Andrei spunea...

Desi nu imi place clipul, melodia fiind mult peste, da senzatia de "high". Buna asta cu dizzylicious :))

florin spunea...

Bruno Mars are niste piese bestiale.Te face sa le fredonezi oriunde te ai afla.:d

BMD spunea...

Dizzylicious???????Hm......de unde ai stiut cum sa denumesti starea in care ma aflu acum????

Ioana Radu spunea...

@Molie pe creier
A fost ceva de moment ;))

Costin Rbsv. spunea...

Am ascultat cu atentie piesa. Nu stiu de ce, dar am impresia ca esti cam suparata, sau ma rog, ai fost. Am incredere in tine, nu cred ca ai sa "cazi" asa usor. Te lovesti, cazi, te ridici si mergi mai departe. Am citit undeva un citat frumos, nu stiu daca acesta e variant acorecta. Suna cam asa:

"Prefer sa mor in picioare decat sa traiesc o viata in genunchi".

Ioana Radu spunea...

@Costin Rbsv.
Nu traversez cea mai frumoasa perioada din viata dar am avut grija sa investesc in ceva ce imi doream de mult timp si asta mi-a mai ridicat un pic moralul.

Filip spunea...

daminescu` asta rupe :D

Ioana Radu spunea...

@Filip
Am terorizat F5-ul pana acum. Dezertez :))

Filip spunea...

e ora 3 si-un sfert...nici acum nu s-au facut alea...

Pacience my child... pacience... :)

Ioana Radu spunea...

@Filip
Jurnal de bord
11:13 - i-au dat drumul :d

Filip spunea...

11:45 am terminat de instalat si de configurat una-alta, ma pun sa dorm putin si revin dupa-masa pe la 4-5 :D sper sa fii cuminte pana atunci

Ioana Radu spunea...

@Filip
:X vorbim diseara

Andera Y spunea...

Eu sunt dependenta de "Grenade" a lu' Bruno Mars. Nu trece o zi fara s-o ascult macar o data! :)

Ioana Radu spunea...

@Andera Y
Am avut-o cateva zile bune pe repeat. La un moment dat a inceput sa ma sacaie un vers si n-am mai ascultat-o.

Andrei spunea...

Adevarul e ca daca asculti o melodie non-stop, la un moment dat devine neinteresanta si nu mai ai chef de ea. Asa ca diversitatea e cea mai buna :D Ce vers te sacaia? :-"

Trimiteți un comentariu