vineri, 8 ianuarie 2010

Ce este un mixtape?

Am observat în ultima perioadă că încă se mai face confuzie şi mixtape-urile sunt etichetate drept furturi. Elimin ceaţa prin a-l cita pe Nane, "un mixtape este o colecţie de melodii cu negative de pe net pe care scrie free" (Nane - Definiţia unui mixtape).

Mă deranjează cei care strigă sus şi tare "Ăla a furat negativul!". Să iei ceva "free" nu se numeşte furt. Refoloseşti un negativ punându-i versurile şi ideile tale şi, de multe ori, rezultatul este unul bun.

Am să vă prezint mai jos câteva exemple.

Skizzo Skillz - Umblu teleleu VS. Tanya Stephens - It's a pity






Camuflaj - Fustiţe şi frunzuliţe VS. Gentleman - A who dem want blame






2Pac - Sucka 4 Luv VS. George Michael - Careless whisper






Madonna - Hung up VS. ABBA - Gimme! Gimme! Gimme!




4 comentarii:

celmaibun spunea...

şi în general mixtape-urile sunt SUPER! :D

rao spunea...

in ziua de azi muzica este universala si asta datorita internetului, in cea mai mare parte. nu mai poti numi deloc ceva original. ea ramane in idei si cum le transmiti. uite aici un mic exemplu care va elucida tot http://www.youtube.com/watch?v=eU5Dn-WaElI

Unknown spunea...

Nu stiu amice ce zici tu de Nane dar cred ca nu ai dreptate..eu stiam ca Mixtpae e o colectie de melodii vechi .. album colectie de melodii avand cel putin una noua.Nici eu nu sunt de acord cu "furtul de negative" si sa aud pe cineva " Ai furat negativul " stiu ce inseamna pt ca mi s-a spus..Dar eu nu consider corect ce a zis Nane..

Anonim spunea...

mah toti sunteti prosti am cautat ,mixtape-ul este ca un fel de album dar melodiile au negative loate de la alti artisti

Trimiteți un comentariu