miercuri, 24 martie 2010

Cele mai frumoase desene animate din copilărie

          The Smurfs au apărut în România sub denumirea de "Ştrumfi" şi au creat o adevărată nebunie în anii '80.
         Eu mă număram printre cei mai înrăiţi fani (ca şi acum, de altfel) . Săptămâna aceasta mi-am achiziţionat 3 ouă Kinder Joy doar pentru a căuta Ştrumfii . Fiecare cu maniile lui ... mie îmi aduc aminte de copilărie şi, în plus, creatorul lor a avut un simţ estetic destul de bun, trebuie să recunoaştem acest fapt.


          Din trei surprize de la Kinder, doar una a fost cu noroc, restul fiind nişte baliverne din Ice Age. Dar voi continua să caut ştrumfii mei .

          Desenele voastre preferate care au fost?
          Să vă amintesc de câteva dintre ele:
a) Nu zaietz pagadi
b) Tom şi Jerry
c) Ţestoasele Ninja
d) Cartea Cărţilor
e) Casa Zburătoare
f) Sandy Belle
g) Sailor Moon
h) Popeye Marinarul
i) Ciocanitaorea Woody
j) Donald Duck
k) Chip şi Dale
l) Bugs Bunny
m) Mickey Mouse
... şi lista este destul de mare.

Eu vă ofer un wallpaper cu ai mei dragi Ştrumfi:



Pentru a descărca wallpaperul, clik stânga pe imagine. În pagina nouă care se va deschide -> clik dreapta pe imagine -> Save picture as... / Salvează imaginea ca...

25 comentarii:

Di spunea...

Vaai da:X Si mie mi-au placut mult Strumfii... Si acum as revedea cu placere desenele.... Si imi mai place si Popeye Marinarul- ma fascina cat de puternic era cand manca spanac .... Datorita lui am incercat si eu sa mananc spanac :))


>:D<

Monica spunea...

mie imi plac desenele si acum la nebunie. Nu fac parte din categoria fetelor inraite dupa Sailor Moon - dar ca si acum ma acapareaza complet Tom si J., Strumfii etc:) Si eu vreua sa ii caut in oua...sper sa am noroc:)

Anonim spunea...

La cat is de babaciune...io adaug "Mihaela" , "Balanel si Miaunel" , "Omuletul lui Gopo"... :D

Gowi spunea...

:) le am pe toate acasa... mai putin c, d si e... nu mi-au parut de pastrat :) in rest am o colectie impresionanta cu dvd cu desene... ai uitat: piff si hercule, chip si dale si donald si bugs bunny micky doar cateva din suita disney :P aaa captain planet :) sunt multe dar in ziua de azi sunt cam naspa...

Ioana Radu spunea...

@Gowi
Cele din ziua de azi sunt prea violente si slabe, mult prea slabe la capitolul estetic.

Mutullica spunea...

ei, tom&jerry sunt clar legendari!:D

kamy spunea...

b c h i j l m cele mai tari:D mi-e lene sa scriu...trebuie sa recunosc nu prea am apucat sa ma uit la strumfi insa "ii trag" acum :D

Grim spunea...

Lolek şi Bolek, Pif şi Hercule, Lupul Zaiţ pe care l-ai menţionat şi tu. Astea erau înainte de Cartoon Network. La Cartoon Network mi-au placut: Dexter's Lab, Cow and Chicken - aici ţin să îl menţionez pe personajul meu preferat Red Guy, şi evident Grim&Evil de unde si pseudonimul meu :D

Anonim spunea...

Ca sa "nimeresti" kinder cu strumfi trebuie sa te uiti in magazine si pe cutia in care sunt asezate ouale trebuie sa fie poze cu ei . . . de exemplu la fieni are cu strumFI :)
ANA

Camme spunea...

Tom si Jerry evident..tu erai mai mare ca mine si i.ai prins :>

Sorin spunea...

Eu sunt (încă) înnebunit după vulturul pămpălău din BugsBunny. Ăsta de aici: http://ideish.com/idei-antiplictiseala/personajul-preferat-din-desene-animate

Camelia Bucur spunea...

strumfii erau super poofy...i-am cunoscut pe cand vorbeau italiana:))RAI1, RAI2...la noi au ajuns mai tarziu:(

Ai uitat de Candy:)

Filip spunea...

n-as putea fara ele :))

Ioana Radu spunea...

@Anonim (Ana)
Sunt magazine in care nu se vede cutia (buticuri cum e la coltul blocului)... si de acolo mi-am luat teapa de doua ori. Acum iau din supermarketuri ca acolo pot sa ma uit sigur pe cutie :D:D

Anticalofilul spunea...

clar Tom si Jerry, Viata cu Louie si Dragon Ball Z

Castiel spunea...

Tom si Jerry ... is pe primul loc!!

Dan Ciulea spunea...

singurele care nu imi placeau au fost sailer moon ...
in rest ma uitam la tot ce prindeam

Anonim spunea...

Nu-i buna ideea cu supermarketurile. Am fost azi la XXL si erau 3 cutii pline cu oua kinder si pe toate erau pozele cu strumfi . . . am cumparat 2 oua si . . . niciuna nu avea strumf :(
App de postarea mea cu melodii . . .ai ascultat melodia aia, stii tu care?:)
ANA

Alin spunea...

Tom si Jerry au fost favoritele mele...

kristina spunea...

Tom si Jerry - am iubit si inca iubesc aceste desene animate, si chiar daca am aproximativ 19 ani, ma uit cu acceai incantare si placere la desene :D.

Gheara spunea...

Ed, Eddy si Eddy!

Anonim spunea...

:X:X,sunt superbi:X:X!!!eu si prietnul meu ne si alintam strumphi:">...as urmari cu placere si acum desenele animate pt ca ma bine dispun:X:X

d-ra Terra Radu spunea...

@Anonim
Ma bucur sa mai gasesc persoane care impart aceeasi pasiune cu mine :D
Strumfii sunt cei mai tari :X

Florea spunea...

nu uita dragon ball :D:D deja am un site si toata seria acolo filme si multe multe informatii il poti gasi la mine pe blog:D

Anonim spunea...

Si eu colectionez strumfi de la oua kinder pentru nepotica mea :) Niciodata nu am urmarit sailor moon. In rest toate m-au tinut in fata tv-ului.
Afro

Trimiteți un comentariu