marți, 27 aprilie 2010

Song for today: Florin Chilian - Zece

14 comentarii:

Mutullica spunea...

frumoasa asta:)ce face edi?:D

Ema spunea...

pieasa e deja un "clasic" )))

Anonim spunea...

E da , uite asa se face o zi frumoasa si romantica , intrand la Ioana in blog si ascultand "Zece"... :)

nevinovat spunea...

ooo da.

dreamr spunea...

si eu o am in playlist de vreo doua saptamani :P

Ioana Radu spunea...

@Mutullica
Edi... face numai rele. Roade cuşca şi aleargă ca un bezmetic.

@dintimisoara
Mă mai loveşte şi pe mine melancolia din când în când... :">

Monica spunea...

superbaaaaaa

Alin spunea...

Mi ai atins coarda sensibila..:D

Ioana Radu spunea...

@pariuri2009 (Florin)
Ma bucur ca am reusit un asemenea fapt :D:D:D

Anonim spunea...

Sa te loveasca mai des , draga mea! :)

Adriana spunea...

nu..nu trebuia sa pui melodia asta..:(( :(( e frumoasa intradevar..dar =((

kamy spunea...

melodia ca melodia...dar versurile sunt geniale...numai un mare mic geniu le-ar fi putut scrie

Anonim spunea...

terra,melodii ca asta nu erau genul tau.
p.s: mai pune-ne poze cu edi:D..mie mi-e dor de el..

Ioana Radu spunea...

@17now17forever
Mai ascult si d'asteain singuratatea mea... asa... Mi-a scapat pe blog piesa. Imi place prea mult.

Trimiteți un comentariu