joi, 27 ianuarie 2011

Blogul "Terra" a primit două nominalizări :D

Doamna Ana Maria m-a nominalizat la categoria "Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri". Îi mulţumesc pentru surpriza aceasta care a fost cu atât mai frumoasă cu cât nu mă aşteptam să o primesc. Pe de altă parte, Camelia Bucur mi-a oferit surpriza de a mă afla la secţiunea "Premiul de popularitate". Am fost plăcut surprisă, din nou. Mulţumesc din suflet!

Îmi aduc aminte că în urmă cu un an am primit o singură nominalizare. Se pare că... sunt pe drumul cel bun.

.

5 comentarii:

Monica spunea...

>:d<

Camelia Bucur spunea...

vezi că mai ai încă una:P

Andrei spunea...

Congrats! La roblogfest? :)

Ioana Radu spunea...

@Andrei
Roblogfest nu a inceput inca.
Nominalizarile sunt pentru "Blog de Blog. Cele mai bune bloguri din 2010."
:D

Andrei spunea...

Ahaaa... Am vazut ca asta nu e cu voturi. Succes!

Trimiteți un comentariu