marți, 25 ianuarie 2011

Connect [punct] ro

Connect este cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa, fapt ce-mi va îngreuna substanţial misiunea de a-mi scrie opinia despre ea. Trebuie să recunoaştem dificultatea în care cu toţii suntem puşi atunci când trebuie să criticăm ceva foarte bun. E greu să găseşti ceva de "atacat", e greu să vii cu ceva nou acolo unde pare că nu lipseşte nimic.

Revista Connect trece cu brio testul editorialului la care eu supun majoritatea publicaţiilor. Pentru mine editorialul este unul dintre cele mai reprezentative puncte. În funcţie de el mă raportez la revistă. Nu-mi plac clişeele şi cercetez atent zona ca nu cumva să conţină greşeli gramaticale. Mi-au trecut multe reviste prin mână, din domenii diferite, cuprinzând arii extinse de interes, şi am văzut suficiente greşeli, de netrecut cu vederea pentru o revistă. După cum precizam la începutul acestui paragraf, Connect a trecut testul editorialului. A satisfăcut pretenţiile-mi ridicate.

Datorită categoriilor revistei (Actualităţi, Focus, Telefoane Mobile, Connect Professional, Mobile Computing, Navigaţie şi Jocuri) nu mai este nevoie să mă abonez la vreo publicaţie din domeniul IT. "De ce să vreau o eugenie dacă am deja un tort de ciocolată?" este echivalentul enunţului "De ce să vreau să mă abonez la vreo revistă dacă am deja acces la Connect?".

Ca să fiu totuşi cârcotaşă, lipseşte ceva. Deşi Connect.ro dispune atât de secţiune de Contact cât şi de Forum, consider că relaţia cu target-ul trebuie dusă mai departe de atât, mai ales dacă ţinem cont de faptul că vorbim de cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa. De multe ori mi s-a întâmplat să găsesc ştiri pe care să vreau să le dezbat însă modalităţile pe care le aveam la dispoziţiei nu erau întotdeauna cele mai bune, internetul dând uneori altă conotaţie opiniilor şi nu din cauza exprimării ci din cauza complexităţii. Unele argumente "simt" nevoia de a fi explicate şi susţinute într-un cadru offline (face to face). S-ar putea crea astfel o comunitate Connect (sau una pentru fiecare judeţ). Consider că apropierea de publicul ţintă face ca acesta să fie mult mai receptiv şi fidelitatea lui să crească.
.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu