sâmbătă, 9 mai 2009

Sferă cu unghi de 90 grade

Maria Dinulescu a "completat" această leapşă pentru revista Cosmopolitan. Eu am preluat-o şi este caldă pentru toţi cei care vor să o ducă mai departe.



Iubesc?
Sunetul ploii în apa râului, apusul, marea, sănătatea, pisicile, albastrul, fotografiile b&w... cred că aş iubi baletul...

Cresc?
Lent.

Păcătuiesc?
Zilnic. Păcatul curge prin noi.

Citesc?
Literatură erotică şi Filosofie.

Cred?
Din ce în ce mai rar.

Mimez?
Din necesitate.

Visez?
Alb-negru, mai clasic.

Cer?
Nu. Accept cât mi se oferă şi dacă mi se oferă. Nu-mi place să silesc.

Sper?
La sănătate.

Frumoasă?
Nu decid eu.

Bărbaţii?
Teren neutru, nedescifrat.

Sex vs. Dragoste?
Nu există dragoste, doar senzaţie de ataşare.

Detaliile?
Valoroase.

Istoria?
Adevărul se pierde. Se scrie doar ce se vrea a fi scris, nu ce trebuie.

Tentaţia?
Te împinge`n păcat căci ceea ce văd ochii ţi-a pătat de mult sufletul curat.

Durerea?
Necesară.




imagine: DeviantART

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu