joi, 7 mai 2009

Cuţit cu lunetă

În gânduri de dimineaţă... şi nu mă vei găsi.
Caută-mă la apartamentul 2 sau 40, jos, printre victime, sau sus, printre învingători.
În versuri ale unor piese doar de noi ştiute, în cuvinte sau sub cuvinte, în lumea ta... şi nu mă vei găsi.
În orice rază de soare, nor de ploaie sau fir de vânt.
Noaptea în calde gânduri, în presupuneri absurde, în cărţi.
Caută-mă-n timp ce mâinile-ţi alunecă printre pagini, în gândul că vei da de Ea, nu de mine. Caută-mă pe mine şi o vei găsi pe Ea.
Draga de Ea.
În spatele unei pietre aşa cum visam adesea că mă pot strecura în orice situaţie de groază. Unde ştii că îmi place să-mi petrec timpul, deşi nu am foarte mult la dispoziţie... nu din viziunea mea; o viaţă n-ar ajunge să mă satur să privesc apusul.
Printre gânduri ce n-au legătură cu mine şi e posibil să mă găseşti.
Doar când crezi că n-ai nevoie de mine dar toate drumurile tale te-aduc aici. Numai atunci mă poţi găsi cu-adevărat.

Şi mă semnez în alt nume:
Ukume*.




*Ukume = sunetul ploii în apa râului

fotografia este realizată de mine la filmul "300"

1 comentarii:

Razvan. spunea...

te voi cauta la apartamentul 8 sau in locul preferat pentru a privi apusul... si te voi gasi. :) [nu te poti ascunde]

Trimiteți un comentariu