sâmbătă, 6 iunie 2009

Gânduri de dimineaţă

Zărzărea, zărzărea, zărzărică zărzărea... astea au fost ultimele vorbe ce le-am auzit. In jurul orei 2:30 ne-a dat afara din local, cum că a fost închiriat doar până la acea oră. E, na...
Şi, săracul, unu` (cred că era pilit), cânta numai piesa aia când am plecat. Am rămas cu un gust dulce uitând complet de înţepăturile de bun-venit.

Ah, şi ce mi-a făcut unu`... Am dat cu nasul de o piesă lentă şi hop, apare un tip şi mă i-a fugitiv de mijloc. Păi mai mult ţopăia pe lângă mine, a distrus tot :( ... apoi, punând ochii pe unul care pare să danseze bine, m-am dus la el cu gândul ca măcar să termin dansul respectiv intr-un mod bun, în niciun caz cum a început. Mă prinde de mijloc cu pasiune, ca-n filme, nu alta :"> ... îşi lipeşte corpul de al meu şi...












... şi se termină piesa.
Am bombănit în gând de zeci de ori.

Şi-n final am plecat cu colegii la biliard... aşa, în jur de 2:30 dimineaţa.
Am ajuns şi acasă, vezi bine, n-am somn.

1 comentarii:

Nana spunea...

:))
Ce tare ai fost la faza : îşi lipeşte corpul de al meu şi...












... şi se termină piesa "
m`a facut sa zambesc tare :)) .
Important e ca tie ti`a placut >:D< , nu ?

Trimiteți un comentariu