vineri, 11 septembrie 2009

Cutiuţa muzicală - the beginning

Îmi amintesc şi acum cutiuţa muzicală din copilărie, bucăţică cu bucăţică, notă cu notă, Beethoven - Fur Elise.



Două inimi de metal sudate, împletite cu plastic vişiniu, probabil mulţi dintre voi aţi avut aşa ceva, era un obiect pe care majoritatea îl aveam prin casă după 1996.

Prima dată s-a rupt o balama. Când s-a rupt şi a doua, nu mai era nicio presiune asupra butonului ce menţinea liniştea. Pentru a nu mai cânta încontinuu, am pus o piatră deasupra acelui capac din sticlă.
E o poveste banală dar e ruptă din mine. Pentru sufletul meu este de nepreţuit.

Şi pentru că mi-am adus aminte de ea, am decis ca de acum înainte să vă ofer piese sub titlul "Song for today".
Sper să primiţi cu drag acest mititel dar.

7 comentarii:

Razvan. spunea...

eu n-am avut cutiuta d'aia :(

adizzy spunea...

eu cred ca o mai am pe undeva..numai ca nu, nu mai functioneaza..am luat-o cadou mamei mele de 8 martie..

Greenx spunea...

Si eu imi amintesc ca am avut una, si ca orice obiect s-a dus, dar numai de dragul de a vedea cum se misca luminitele acelea (din cate imi amintesc eu erau si niste beculete rosii), o deschideam de fiecare data cand aveam ocazia. Eeeh, ce amintiri!^_^

AndreeEA spunea...

Cum ma faci u pe mine Terra sa`mi amintesc de copilarie :x d`aia te iubesc eu pe tine :) A mea era si cu 2 dansatori, canta muzica, si eu se invarteau pe ea :X

Anonim spunea...

Miss`,what you got in that trunk ? http://wp.me/pqf88-1J2

Cristina spunea...

Nu imi amintesc de vreo cutiuta muzicala! Imi vei darui un cadou de suflet minunat! Auzul meu va asculta, cu incantare, melodiile alese de tine!
*Mi-a placut Beethoven - Fur Elise! De asemenea imi place mult si Vivaldi!

Ioana Radu spunea...

@AndreeEa
Imi aduc aminte si de cutiutele cu dansatori care se invarteau, altele aveau o balerina care se invartea, altele aveau leduri rosii sub acel capac al cutiutei. Si formele difereau... dar sub orice marime si forma ar fi fost, toate cutiutele cantau melodia lui Beethoven.
Amintirile sunt spuma clipelor ce le traim acum. Ma bucur ca ti-am trezit o amintire placuta :D:D

Trimiteți un comentariu