joi, 22 octombrie 2009

Un cadou inteligent.

Este drept că "mulţimea cărţilor citite nu te face înţelept" (Platon) dar mă bucur pentru o carte pe care am avut deosebita plăcere de a o primi azi. Mă bucur de parcă în mâinile mele este o mină de aur.

Bucuria care mă încearcă este datorită alegerilor ce le-am făcut în ultimul timp (aprox. 1 an), alegeri ce se dovedesc a fi mai mult decât bune. Am ştiut ce vreau. Am ales să fac ceea ce vreau în ideea că plăcerea cu care facem orice lucru este o altă modalitate către împlinirea sufletească. Cu bune şi rele, deşi sunt tentată să spun "mai mult cu rele", gust totuşi dulceaţa alegerilor mele pentru că încă sunt mulţumită şi tot ce fac este din plăcere. Atât de frumos este sentimentul... Poate aceasta este cheia. Să ajungem într-un fel sau altul să ne îndeplinim propriile vise. Prea puţini sunt cei care ne ajută într-o viaţă, iar pe aceştia îi putem număra pe degetele de la o mână. Dar oricâte bariere am întâlni, fie că ne strecurăm pe sub ele, fie că le rupem, să culegem roadele muncii noastre este polenul cel mai scump al existenţei din care creăm mierea sufletului nostru.

Cartea de care vorbeam la început se pliază pe alegerile mele. Este o carte de teorie pură.
Nu sunt un şoarece de bibliotecă dar pot recunoaşte foarte uşor ceea ce îmi face plăcere. Aleg întotdeauna ceea ce vreau. Am devenit selectivă, deşi sunt persoane care îmi cataloghează selectivitatea ca fiind "mofturi". Sar peste ideile lor şi îmi trăiesc paşii ce-i fac pe propriul drum. Acum mai lin, acum mai plin de gropi, dar mereu drumul meu.


imagine: DeviantART

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu