duminică, 14 martie 2010

Premiu de fidelitate

Pentru că mă citeşte de foarte mult timp şi îmi spune opiniile referitoare la ceea ce scriu, pentru că mă tot gândeam cum aş putea să-i răsplătesc fidelitatea... Am aflat într-o zi că îi place foarte mult Harry Potter. Prin urmare, al şaptelea şi ultimul volum din seria de romane semnată de J.K.Rowling, Harry Potter şi Talismanele Morţii, este acum în drum spre Bîrlad, judeţul Vaslui.

Camelia (Kamy), am să te rog să laşi un comentariu la acest post (în ziua în care va ajunge coletul) şi să-mi spui că l-ai primit.


3 comentarii:

kamy spunea...

:D ok ...

Alice in vintageland spunea...

Imi place mult Harry Potter. Am fost foarte trista cand am terminat de citit toate cele 7 volume!

kamy spunea...

:D gata a ajuns...multumesc!>:D<

Trimiteți un comentariu