sâmbătă, 29 mai 2010

News 'bout iaundex.blogspot.com

Din cauza unor probleme tehnice sunt obligată să revin la Iaundex.blogspot.com sau să-mi cumpăr domeniu. Cum a doua precizare iese din discuţie din cauza lipsei banilor, mă simt nevoită, cu regret, să mă întorc la BlogSpot.

Îmi cer scuze că unii dintre voi mi-au schimbat deja link-ul din blogroll şi că vor fi nevoiţi să o facă din nou. Nu intenţionam să provoc acest deranj, nu am ştiut că se va ajunge aici.

Moralul îmi este undeva pe minus acum. Când lucrurile căpătaserău o întorsătură frumoasă, odată cu această mutare, s-a dovedit că aparenţele înşală. Iniţial mă gândeam să închid ambele bloguri pentru că întoarcerea la BlogSpot îmi dă o stare deloc plăcută.
Acum un an am pierdut un blog din cauza erorilor de la BlogSpot şi am luat totul de la zero. Şi uite-mă astăzi, nevoită să revin la Iaundex.blogspot.com.
Când o să am bani de domeniu, vă anunţ. Nu vă aşteptaţi să fie prea curând.

14 comentarii:

Unknown spunea...

Stai liniștită...nu-i problemă! Deci ștergem vechiul nou blog, nu?

Ioana Radu spunea...

@Lucianna
Da, din păcate, ioanaradu.blog.com trebuie şters

Unknown spunea...

Eu nu te scosesem cu asta din blogroll. Am simtit eu ceva :)

Anonim spunea...

De ce sa inchizi ambele bloguri?
Pai noi ce ne facem fara tine?:(
P.S: Sa ma anunti cand ajunge cartea,te rog.

Ioana Radu spunea...

@17now17forever
Acum un an am mai pierdut un blog şi asta mă face să fiu reticentă faţă de blogspot.
În ceea ce priveşte cartea, da, am să te anunţ :D
De obicei ajunge în 4 zile lucrătoare (adică fără sâmbătă şi duminică).
:D

Camelia Bucur spunea...

si eu le pastrasem pe amandoua...just in case:P

kamy spunea...

nuuuuuuu cum sa renunti la ambele :( ....nu cred ca vrea nimeni asta...si nici tu in adancul sufletului tau...
daca le inchizi te batem :D toti...
ne bucuram de tine si cu tine oriunde ai fi....conteaza mai putin unde atat timp cat esti cu noi >:D<

Ioana Radu spunea...

:">

Beatrix spunea...

eu am pastrat ambele site-uri :D. Si eu am avut oportunitatea sa am propriul domeniu insa persoana binevoitoare asa cum mi-a dat domeniul asa mi l-a si luat so am revenit (pentru mine) la dragostea mea BlogSpot :)).

AndreeEA spunea...

Te aveam cu amandoua trecuta in blogroll, asa ca nu e nicio problema.
Imi pare rau doar ca aici, nu te pot citii asa bine, din cauza unro probleme .. nu stiu ce are. Incerc totusi asa cum pot.

Te imbratisez si fruntea sus >:D<

Ioana Radu spunea...

@Mika
Urasc surprizele de acest gen tocmai din cauza asta sunt tematoare in ceea ce priveste domeniile insa am gasit pe cineva caresi-a cumparat de mai bine de un an domeniu pe viata. Am uitat de la ce firma insa nu a avut nicio problema cu ei pana acum. A platit 140 ron pentru domeniu ".ro" pe viata. Acum mai plateste doar gazduirea 3 euro/luna. Mi se pare avantajos, avand in vedere ca este si sigur. Insa momentan am buzunarele ciuruite. Mai astept o vreme pana ma mut pe domeniu ".ro".

Ioana Radu spunea...

@AndreEA
Multumesc pentru sustinere! >:D<
Uneori e o chestie ce nu poate fi definita, faptul ca sprijinul il primim de la oameni care fizic nu sunt aici. E un sentiment frumos.
Cat despre mica problema... incearca cu Google Reader :D

rao spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
rao spunea...

asta e un semn tu, ramai printre noi ;) noua oricum ne place aici mult asa ca toata lumea e fericita, fii si tu :*

Trimiteți un comentariu