miercuri, 2 iunie 2010

1 iunie ca la carte... sau "ca la umbrelă"

Cam aşa arăta mesajul meu de pe Facebook cu două zile înainte de 1 iunie.
5 persoane prezenţa obligatorie (cei 4 menţionaţi + copilul din mine).

Ieri, 1 iunie fiind, la ora stabilită era o ploaie de toată "frumuseţea". Dar asta nu a schimbat cu nimic cursul lucrurilor, poate doar cu faptul că eram înarmaţi cu umbrele şi aşteptam tacticoşi în faţa Mitropoliei din Târgovişte. În loc de 5 oameni ne-am trezit că suntem... 9!

Punctul culminant a fost multiplu.
Unul dintre puncte a fost ceva gen "copiii salută naţiunea" (vezi imaginea de mai jos).


Nu ştiu de unde erau dar îşi sărbătoreau ziua printr-o excursie la Târgovişte.
Şi o chestie care ne-a amuzat pe câţiva dintre noi a fost când puştiul cu tricoul alb a venit cu farfuriuţa cu prăjitura, hotârât, aşezându-se la masă. La fel de hotărât a trântit farfuria de masă, să simtă lumea bărbăţia lui. Impactul farfuriei cu masa a fost atât de brusc încât prăjiturica a sărit ca un arc din farfurie. Puştiul nostru, la fel de hotârât ca la început, a înfipt mâna în ea şi a pus-o la loc cu o atitudine gen "stai aici că-ţi iei bătaie!".

Şi când m-am pus eu pe râs... mai bine nu mai povestesc partea asta :D... că eu de obicei râd cu lacrimi :))

Oricum, mă bucur că de la un anunţ pe Facebook s-a ajuns la o "ieşeală" măricică, mai ales dacă ţinem cont de starea meteo care credeam că va ţine lumea în casă.
La mai multe astfel de ieşiri :D
Eu voi continua să anunţ ieşirile de grup pe Facebook. Nu uitaţi că oricine este bine venit.
Vă pup!
.

4 comentarii:

kamy spunea...

data viitoare face conexiune dinaia si vin eu cu "pe net"...cum si-au facut aia nunta in varful muntelui :))

Ioana Radu spunea...

@Kamy
Bun bun dar ne trebuie wireless şi cred că-l prindem doar într-un singur local (lângă bancă) :))

Anonim spunea...

Si eu as fi vrut sa vin.:(

kamy spunea...

iti trimit de la mine ca am eu :))

Trimiteți un comentariu