joi, 10 iunie 2010

A different city every night...

             Sesiunea a început de pe 7 iunie şi dacă tot am prins câteva zile libere... de ce să nu profit? Cu bucurie scriu acest articol dar şi cu regretul că nu vă voi putea scrie pentru câteva zile. Mâine dimineaţă am ceva de rezolvat în Târgovişte, apoi plec în localitatea Dumbrava. Sâmbătă dimineaţă ne strângem în jur de 10 persoane şi plecăm la munte. Unde anume, habar n-am. Mi s-a spus... însă eu şi ţinerea de minte suntem cam certate. Până la urmă important este că plec. E suficient să ştiu asta :))
             Ne vom opri la o cabană pentru două nopţi, luni urmând să ne întoarcem acasă. Poate că am fi lungit-o mai mult cu această mică vacanţă însă marţi am o prezentare de fotografii şi nu-mi permit să lipsesc :D
Vineri mă aşteaptă şi un examen... dar până vineri mai e o grămadă de timp :D
             Prin urmare, mult probabil ca acesta să fie ultimul post pe săptămâna aceasta... Şi ne mai auzim luni seară (în caz că nu ajung prea obosită) sau marţi seară. V-am anunţat ca să ştiţi să nu mă trageţi de mânecă dacă observaţi că nu mai postez nimic sau nu răspund la comentarii şi mail-uri.

             Vă îmbrăţişez şi promit să vă aduc fotografii.
             Bisous!

13 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

have fun:P

Smiley_tgv spunea...

succes maine cu treaba in Targoviste (ajung si eu prin oras mai pe seara)
uuu prezentare de fotografii?
pana vineri mai sunt n gramezi de timp ;)

Anonim spunea...

Distractie placuta Terra!:*

Alina spunea...

Distractie placuta!

kamy spunea...

sa te distrezi siii bafta multa la examen ...>:D<

Filip spunea...

si bere pentru mine nu uitaaaaaa!!! :)

C.T spunea...

astept si eu foto, si nu uitati- iubiti natura si respectati-o!

Monica spunea...

sa de disterzziiiiiiii:):*

CrissDinu spunea...

Te-am trecut la blogroll:D
Pup si bafta la exam:)

Anonim spunea...

Ai o leapşă de la mine.
http://ancahotineanu.wordpress.com/2010/06/11/ridic-din-umeri/
Bisous

Cristina spunea...

O saptamana cat ma racoroasa si plina de distractie iti doresc!

Stefan spunea...

astia nu stiu sa comenteze, stiu doar sa ureze? ma intreb : ori n-au de ce sa se lege, ori esti tu prea subtila? hi hi

Ioana Radu spunea...

@Kaos Moon
Lasa ca si urarile mi-au prins bine :D

Trimiteți un comentariu