duminică, 20 iunie 2010

Timp, emoţii şi multă muncă.

Mă scuz pentru activitatea redusă pe care am avut-o în ultimul timp atât aici cât şi în citirea şi răspunderea mail-urilor pe care mi le trimiteţi. Sunt în mijlocul examenelor (mai am 4 săptămâna aceasta) şi activităţile se cam suprapun cu sesiunea (perioada memorabilă din studenţie).

Acum câteva zile am fost invitată la o emisiune ("Să fii tânăr") la o televiziune locală ce a fost filmată ieri şi difuzată în direct de către un post local de televiziune (Columna tv). Nu am menţionat nimic aici înainte de eveniment pentru că oricum aveam emoţiile mele şi de-ar fi fost să scap câteva bâlbe măcar să nu mă prindeţi pe picior greşit. Sincer a fost o experienţă frumoasă. Emoţiile au fost proeminente la început pentru că, fiind în direct, a existat acea teamă de a nu scăpa ceva greşit. După un timp începusem să mă obişnuiesc însă nu acelaşi lucru îl pot spune despre căldură. Nu ştiu cum, dar fix când a fost camera pe mine, o picătură de sudoare îmi aluneca uşor, cu viteza melcului şchiop, de la bărbie spre piept. Parcă îmi făcea în ciudă că nu puteam să ridic mâna să o şterg (dar i-am venit eu de hac după emisiune).

A fost o discuţie liberă în care am vorbit despre Expoziţia de fotografie (care va fi deschisă începând de mâine, 21 iunie 2010), despre meseria de jurnalist (cu accent pe reporterul de teren ce se ocupă cu fotografiile) şi despre pasiunea pentru fotografie (cât este de pronunţată şi către ce teme se îndreaptă fiecare din noi). Aşa cum am precizat şi acolo, nu vreau să-mi limitez opţiunile şi aleg mai multe teme. Nu alerg după mai mulţi iepuri doar simt că trebuie să diversific opţiunile, să nu mă axez pe una singură. Cu timpul, probabil, îmi voi declara fidelitatea faţă de o anume temă fotografică.

Cei care sunteţi din judeţ (DB) şi vreţi să o prindeţi pe Terra cu emoţiile de calibru mare, mâine se va difuza din nou emisiunea (reluare) la ora 9.

Acum ceasul se apropie repejor de miezul nopţii. Nu mi-am permis să scriu mai devreme datorită unor treburi ce au necesitat rezolvarea urgentă astăzi (pregătirile pentru expoziţia de fotografie).

Mâine dimineaţă o iau iar din loc. Pe la 11 mă aşteaptă un examen iar apoi să mă reped la Muzeul de Istorie pentru a pune la punct ultimele detalii legate de Expoziţia de fotografie (la care mi-ar face plăcere să fiţi prezenţi în număr cât mai mare).
Sper şi îmi doresc să iasă bine. Nu ştiu dacă voi reveni acasă mâine seară (puţin probabil) pentru că plănuiesc un after party (after expoziţie mai degrabă).

Cei care doresc să se prezinte mâine la Expoziţia de fotografie ce se va deschide cu un vernisaj la ora 17:00 la Muzeul de Istorie (str. Justiţiei nr 7, Târgovişte), sunt bine veniţi. O singură precizare am de făcut, anume că ţinuta nu trebuie să fie cu şlapi (flip-flop) de plajă sau chestii care să denote lipsa obrazului. Presa locală nu va ocoli acest eveniment, TTV şi Columna TV fiind doi dintre partenerii evenimentului.

Vă îmbrăţişez şi ne vedem mâine la expoziţie. N-aveţi voie să lipsiţi :p

10 comentarii:

Filip spunea...

si cand termini cu agitatia organizam o sesiune de autografe? :>

Monica spunea...

felicitari:)

succes la examene

Terra spunea...

@Filip
Pe cutii de Timişoreana? :-"

@Monica
Mulţumesc >:D<
Să fie!

Filip spunea...

uhuuu :D dadadada

CORA spunea...

Daca ai sa ne servesti o portie de expozitie si aici, pe pagina ta, promit sa nu lipsesc! Distanta asta ne cam limiteaza posibilitatile!
Toate gandurile bune le trimit inspre tine, atat pentru vernisaj, cat si pentru examene!

Anonim spunea...

Este expozitia ta?
Bafta la examene si sa fie bine cu expozitia!

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Multa bafta!

Anonim spunea...

Daca plec acum de acasa oare mai prind expozitia?
Mi-ar fi placut sa fiu acolo.:D
Mult succes oricum!!

Smiley_tgv spunea...

@dra Terra Radu:
cred ca ai citit ca mi-a nascut hamsterita (Buba). Te rog frumos sa ma ajuti (daca se poate) sa gasesc camin catorva puiuti de hamsteri.
Musiul tau nu vrea partener?
Sunt 6 mogaldete mancacioase si dragalase...

kamy spunea...

cum a fost ?:D
vrem si noi expozitie

Trimiteți un comentariu