joi, 29 iulie 2010

de 3 ori surpriză

În dimineaţa acestei zile am împărtăşit cu voi poate unul dintre cele mai frumoase mail-uri spam. Ce frumos mă aştepta el, mail-ul, cu titlul "I can take you" şi conţinutul "I want you to see the sunrise."

Ei bine, în ciuda faptului că expeditorul mail-ului era necunoscut şi nu foarte greu de dedus că era spam... Black Angel, colegul de blogosferă, mi-a făcut în seara aceasta o surpriză pe Facebook.

Aruncă o privire la imaginea de mai jos:


Măcar de data asta ştiu sigur că nu mai este spam :D
Acum nu pot să afirm doar că am avut o dimineaţă frumoasă pentru că seara s-a ridicat la aceeaşi înălţime.
Mulţumesc!

3 comentarii:

Castiel spunea...

no.. pai daca tot am vazut ca toti au ceva cu tine( carti, scrisori,ciorapi).... ma gandeam sa am si eu ceva :))

Castiel spunea...

adica... sa nu fiu chiar inutil pe lumea asta...
Cu placere :D

Ioana Radu spunea...

@Black Angel
>:D<

Trimiteți un comentariu