duminică, 26 decembrie 2010

Despre "Iaundex.blogspot.com"

Mă bucură ideea că am reuşit, cu acest blog, să-mi fie selectate anumite articole şi republicate (un anumit număr de caractere + link către acest blog) pe site-uri de ştiri din diferite domenii.

Până în momentul actual, StiriAzi.ro mi-a înregistrat 13 articole.

De asemenea, Ubix.ro mi-a înregistrat articole în cadrul mai multor categorii precum:
- Gastronomie
- Monden
- Carte
- Evenimente culturale
- Gadges
- Internet şi IT
- Teatru
- Filme
- Fotbal
- Seriale
- Cultura urbană
- Turism
- Politica internă (da, am scris şi despre politică!)
- Eco şi voluntariat.
Cu alte cuvinte am bifat mai mult de 50% din cele 20 de categorii de pe www.Ubix.ro (cele scrise mai sus sunt doar categoriile în care a fost menţionat acest blog). Pentru mine, ca blogger, este o realizare să-mi pot vedea postările ca fiind înregistrate şi în cadrul altor site-uri şi/sau bloguri.

Alt site care mi-a înregistrat blogul (cu un singur articol de data aceasta) este RSShunt.ro.

Per total sunt mulţumită de ceea ce am realizat până în prezent cu acest blog. Sper ca lucrurile să decurgă la fel de bine în continuare sau, cine ştie, poate chiar mai bine.

4 comentarii:

GiacomO spunea...

La cât mai multe realizări și posturi scrise :D.

M :) I spunea...

Cu atata potential,nu se putea altfel!

Gabi. spunea...

felicitari si la mai mare :D

adizzy spunea...

congrats!

Trimiteți un comentariu