luni, 27 decembrie 2010

Leapşă la 2:20 AM

Leapşă de la Adizzy a mea pe care acum aş lua-o în braţe pentru că pur şi simplu am o stare de spirit bună :D.

Name :Radu Ioana Roxana
Nick Name :Terra
Birthdate :13 februarie
Birthplace :Târgovişte
Current Location :Pucioasa
Eye Color :căprui
Hair Color :şaten închis 
Height :1.53 (pentru că esenţele tari se găsesc în cantităţi mici)
Weight :40
Piercings :nu
Tatoos :nu încă
Boyfriend/Girlfriend:asdf 
Vehicle :-
Overused Phrase :"serios?"
FAVORITES
Food :n-am 
Pub/Disc/Restaurant:"Piano" şi "Queen's Corner"
Candy :n-am suficient spaţiu să scriu :)
Number :8
Color :bleumarin şi bordo
Animal :hamster pitic rusesc (Edi)
Drink :martini, gin, vodka, rom alb şi mai rar vin
Body Part on Opposite sex :buzele
Perfume :"Ange ou Demon Le Secret" by Givenchy
TV Show :5th Gear, Grand designs
Music Album :"Relapse" by Eminem
Movie :Cruel Intentions 1 (1999) 
American Psycho 2 (2002)
Letters to Juliet (2010)
Actor/Actress :Heath Ledger
Jonathan Rhys Meyers
Bradley Cooper
Channing Tatum
Cam Gigandet
Shane West
Scarlett Johansson
This or That
Pepsi or Coke :-
McDonalds or KFC :no fast food
Chocolate or Vanillaciocolată!
urăsc vanilia (indiferent că e vorba de odorizant auto sau de prăjituri)
Hot Chocolate or Coffee :-
Kiss or Hug :hug!
Dog or Cat :cat :x
Rap or Punk :rap!
Summer or Winter :summer
Scary Movies or Funny Movies :romance :)
Love or Money :Batman
YOUR…
Bedtime :depinde dacă am program a doua zi
Most Missed Memory:C.F.E.
Best phyiscal feature :ăăă... buzele?
First Thought Waking Up :mă gândesc să nu opresc alarma, îmi place prea mult cum sună şi am aceeaşi piesă de câţiva ani... 
Ambition :confidenţial :)
Best Friends :se ştiu ei
Weakness :mă plictisesc repede
Fears :ace, întuneric şi câini
HAVE YOU…
Cheated Your Partner:Da.
Ever been beaten up :Da.
Ever beaten someone up :Da.
IN A GUY
Favorite Eye Color :Verzi. 
Favorite Hair Color :N-am preferinţe.
Short or Long :Periuţă :)
Height :1,70 şi peste
Style :Rap, rock, skaterboy, tocilar... Stilul contează mai puţin. Important e să aibă un pic de barbă (1 sau 2 la aparat).
Looks or Personality :Ambele. De ce să fiu ipocrită şi să nu recunosc? Are şi imaginea rolul ei. 
Hot or CuteHot.
Cute sunt doar ursuleţii pufoşi. 
Muscular or Really Skinny :Slăbănog, gras sau "lucrat". Nu mă interesează. 
Ideal ar fi să aibă ochii verzi :)
RANDOMS
What country do you want to Visit :Republica Dominicană
How do you want to Die :în somn
Health Freak :Da.
Do you think you're Attractive :Nu sunt ci doar par să fiu aşa în unele momente.
Believe in Yourself :Da.
Do you Smoke :Nu.
Do you Drink :ocazional spre des
Shower Daily :WTF e cu întrebarea asta?
Been in Love :...şi nu-mi pare rău.
Do you Sing :Numai când sunt singură :))
Want to get Married :Nu ştiu.
Do you want children:Nu ştiu.
Hate anyone :Urăsc să nu urăsc.

6 comentarii:

Anonim spunea...

am completat si eu leapsa asta mai demult...se gasea pe hi5. e interesanta pentru ca mai afli mici amanunte ;)

adizzy spunea...

multumesc Terra :) introducerea speciala made my day brighter! faceam comparatie intre ce ai scris tu si eu, ca eu am uitat ce am scris :) ce melodie ai la alarma?

Ioana Radu spunea...

@Adizzy
Raku@High Level (master)

Black Angel spunea...

frumoasa leapsa... o preiau imediat :D

Lucica spunea...

nice:) O preiau si eu :)

Anonim spunea...

Terra sa ti se implineasca dorinta sa mori in somn

Trimiteți un comentariu