luni, 27 decembrie 2010

"The Expendables" (2010)

Barney Ross (interpretat de Sylvester Stallone)
Tool (interpretat de Mickey Rourke)

Barney Ross: Pe insulă am întâlnit o fată...
Tool: Da, în general pe acolo le găseşti.
Barney Ross: Ne-a arătat împrejurimile. E fiica ţintei. A avut şansa să plece... dar n-a făcut-o.
Tool: A avut curaj.
Barney Ross: De ce nu pot să mi-o scot din minte?
Tool: Are idealuri. Noi nu mai avem, am avut dar... Totul s-a uscat precum vopseaua asta.
Barney Ross: Ce s-a uscat?
Tool: Credinţa. Credinţa din suflet, doar... nu ştiu, latura umană, frate. Îţi aminteşti când am fost în Bosnia? Când am omorât sârbii aceia răi? Băieţii noştri erau ciopârţiţi în jurul nostru şi... era sânge peste tot... Nu credeam că o să scap vreodată de acolo. Nu ştiu dacă şi tu credeai asta.
Barney Ross: Da.
Tool: Aveam sentimentul că şi eu am murit. În mintea mea era totul întunecat, nu mai credeam în nimic, era totul negru ca dracu'. Îmi amintesc că mi-am luat o băutură din acea zonă, o şliboviţă, nu mai ştiu, parcă aşa se numea. Nu mai simţeam nicio durere. Am ajuns pe... Am ajuns pe un pod vechi şi am văzut... Am văzut... Am văzut o femeie care stătea acolo şi era... Am mai făcut un pas, m-a văzut şi se uita fix în ochii mei, iar eu mă uitam în ochii ei. Ştiam ce avea de gând să facă. Când s-a uitat la mine mi-am dat seama că avea de gând să sară. Ştii ce-am făcut, omule? M-am întors şi mi-am văzut de drum... Până când am auzit plescăitul. Dispăruse. Şi după... După ce am curmat atâtea vieţi era una pe care aş fi putut s-o salvez dar n-am făcut-o şi... Mai târziu am realizat că... dacă o salvam pe acea femeie aş fi putut salva ce mai rămăsese din sufletul meu.

5 comentarii:

Parazitu spunea...

Frumos, 10 pentru scenarist. Cuvinte pentru suflet...

Spirocheta spunea...

Abia astept filmul in cinema! :x

Matei spunea...

Spirocheta, nu l-ai vazut ? a aparut demult

RCA Ieftin spunea...

Dupa schimbul asta de replici pare un megafilm.

Spirocheta spunea...

@ Matei
La Vaslui inca nu a aparut 8-|

Trimiteți un comentariu