vineri, 7 august 2009

Oameni Darnici

Tocmai am vorbit cu Lia la telefon :X
E un om minunat. A început de una singură campania "Oameni Darnici". Colectare de lucruşoare de care noi toţi nu mai avem nevoie sau lucruri pe care le-am schimbat şi cele vechi nu ne mai trebuie dar sunt în stare bună. Alţii au ales să depună bani într-un cont special deschis pentru această campanie. Înainte să arunci cuvinte de natură negativă, să spui că treaba cu banii nu duce nicăieri, te-aş ruga să mai cântăreşti o dată situaţia. Sunt lucruri ce nu pot fi refolosite.

Toate acestea ajung la case de copii şi la familii cu situaţii materiale slabe. Nu este vorba de un oraş anume; coletele circulă în toată ţara.

Îmi pare rău că nu am scris acest articol mai de mult. Azi, vorbind cu Lia, mi-a transmis emoţii.
Oricât de puţin ajuţi, e o bucurie atât pentru sufleţelul tău dar mai ales pentru cei la care lucrurile ajung.

Pentru mai multe detalii citeşte aici.

Cei care sunteţi din Bucureşti puteţi lua legătura direct cu Lia, eventual să vă întâlniţi şi să discutaţi despre implicarea în campanie.

Cei care nu sunteţi din Bucureşti, lăsaţi mesaj aici.
Vă pup!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu