luni, 11 octombrie 2010

"un" fistic

Stăteam la rând la magazin când copilul din faţa mea a întrebat-o pe vânzătoare:
- Aveţi fistic?
- Da.
- Cât costă unul?

Vânzătoarea se uita nedumerită la el. Văzând că puştiul nu adaugă nimic, îl întreabă:
- Tu ştii ce e fisticul sau te-a trimis cineva să cumperi?
- Ştiu. Uite, ăla de acolo! Dar am decât 1 leu şi voiam să ştiu cât pot să cumpăr...

Mi-a fost milă de el.
M-am gândit că... era mult probabil să fi văzut la cineva şi să poftească. Toţi am fost copii, ştim cum este :)

9 comentarii:

Castiel spunea...

eu nu am avut norocul asta :)))

Tediana spunea...

aww. my heart melted.

Smiley_tgv spunea...

eu am mai multe perle...
2 imi vin in minte acum:
- "ploua cu zapada" si
- "vulpea ţipă"
:))

Ioana Radu spunea...

@Smiley
Tu stai printre ei in fiecare zi :p
(aia cu "ploua cu zapada" e de retinut") :))

Alin spunea...

Am vazut vara asta 2 copii mici ,frati ,care aveau pofta de inghetata.Mama lor le a luat una la cornet si o lingeau pe rand...Trist foarte trist.

Ioana Radu spunea...

@pariuri2009 (Florin)
:(

Concurs 50$ Bloguri spunea...

Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

Smiley_tgv spunea...

Da,daca ma apuc eu de enumerat...
Am fost prin cateva scoli si am cules mai multe prelute....
povestita de o colega:
"Doamna, aprinde fa si tu lumina!"
sau cand le-a cerut copiilor sa realizeze un desen cu tema "Pe peronul garii". Si eu m-am mirat ca stiau ei ce-i ala peron. Si am intrebat o fetita: Pai si unde e peronul? la care ea mirata: ce peron? Doamna a zis sa desenam peperonul garii. Deci ea avea de desenat un peperon :)) Apoi au venit explicatiile lamuritoare.

Gabi. spunea...

dar intamplarea cu fisticul nu mi se pare a fi o perla, cat ceva trist, si heart melting cum spunea cineva. :<
mi s-au umezit ochii. :\

Trimiteți un comentariu