miercuri, 7 octombrie 2009

Ikariam

De azi, utilizatorul "Roxana LilMama" şi-a încetat activitatea pe Ikariam. Alpha, Eta şi Theta. Pe fiecare dintre aceste lumi, m-am implicat intens timp de câteva luni bune în activitatea diverselor alianţe din care am făcut parte.
Un timp am fost Diplomat pe Alpha.
Un timp am fost Diplomat şi Secretar pe Eta.
Pe Theta nu m-am băgat în conducere din cauza timpului care începea să strângă cureaua cu fiecare zi tot mai mult.
Singurul lucru comun pe care l-am făcut pe cele 3 lumi mai sus menţionate, au fost paginile interne şi externe. M-a ajutat foarte mult acest lucru pentru că unele amănunte din limbajul html nu le ştiam dar m-am documentat cu ocazia respectivă. La câteva pagini am lucrat chiar în echipă cu Szeki, un om cu o vârstă respectabilă.
Eu consider că am fost o colegă bună în toate alianţele, pe Eta chiar ofeream bonus pentru punctaj jucătorilor sub 20.000 puncte, în speranţa de a-i motiva.

Am cedat conturile mele altor jucători. Înainte de a face asta, am dat print screen pe fiecare lume (Alpha, Eta, Theta). Asta pentru mine, ca mai târziu să mă uit cu drag la implicarea mea în jocurile de strategie.
:D


ALPHA


ETA


THETA


1 comentarii:

Anonim spunea...

Dragutz

Trimiteți un comentariu